Una temporada més, la Fundació Reial Mallorca segueix treballant amb el projecte Si jugues amb ganes guanyes que coopera amb menors d’entre 6 i 14 anys en situació de pobresa econòmica i vulnerabilitat social, falta d’habilitats socials, absentisme, fracàs i/o abandonament escolar i amb dificultats d’inserció social. Enguany, el projecte compta amb un col·laborador de luxe, Bankia. L’entitat bancària subvenciona el projcte i ja s’han escollit les 10 famílies beneficiàries.

La posada en pràctica d’aquestes activitats van més enllà del menor, per arribar a la familia.

A més, un dels punts atractius del programa és l’oportunitat que els participats puguin formar part d¡’un club de futbol federat i ser becats gràcies al suport, en aquest cas, de Bankia.