Aquest migdia i de la mà de la Fundació Reial Mallorca, els jugadors del primer equip i el Mallorca B, Thierry Moutinho i Jaume Pol han visitat el col·legi Ntra Sra de la Consolació de Palma. Un centenar d’alumnes dels quatre cursos d’ESO han demostrat molt de mallorquinisme i l’acollida ha estat immillorable. Els adolescents han pogut demanar curiositats als jugadors tot i que allò que més il·lusió els ha fet, ha estat poder fer-se selfies amb els dos mallorquinistes que també han entregat regals i firmat camisetes.

A més, el club ha entregat entrades perquè tots els alumnes i professors puguin venir a viure en directe el pròxim partit del Real Mallorca a l’Iberostar Estadi, dia 5 de novembre.

Una temporada més, la Fundació Reial Mallorca continua amb l’intenció de recórrer escoles perquè jugadors i els aficionats més joves puguin compartir aquesta experiència tan important per uns i altres. Fomental una cultura de club sana i fidel parteix d’iniciatives com aquesta.