Avui dematí els jugadors del primer i segon equip del club han rebut la visita d’un convidat molt especial. Fa unes setmanes, ja vos parlarem del petit Àngel. Un nin de 4 anys apassionat del futbol i del Real Mallorca que pateix atròfia muscular espinal.

A part de poder conèixer als seus ídols i compartir jocs en la gespa, el club li ha fet lliurament dels primers quilos de taps de plàstic que s’han recollit. El benefici d’aquesta campanya va dirigida a la compra d’eines que Àngel necessita per evolucionar i poder desplaçar-se cada vegada amb més facilitat.

A partir d’aquesta setmana llancem una crida a tots els socis i seguidors del club perquè s’uneixin a la recollida.

Tant a l’Estadi, a la Fundació Reial Mallorca com a Son Bibiloni s’han habilitat unes caixes per poder dipositar els taps de plàstic que es lliurin.

És un detall molt senzill i podeu aprofitar abans dels partits per portar-los.