La Fundació Reial Mallorca i la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears (FBSTIB) han iniciat una campanya de col·laboració conjunta per incentivar la donació de sang entre l’afició mallorquinista.

Al partit del RCD Mallorca i l’Ontinyent CF d’aquest diumenge a les 12h a l’Estadi de Son Moix els jugadors sortiran al camp amb una pancarta que promociona la donació de sang amb l’objectiu d’inculcar la importància i la necessitat. A més, voluntaris repatiran flyers informatius per l’anell de Son Moix.

Actualment, a les Illes Balears es necessitarien 200 donacions diàries per poder atendre a tots els pacients, per això i per mitjà de totes les accions conjuntes la Fundació Reial Mallorca i la FNSTIB vol fer una crida a la població balear que acudeixi a donar sang a qualsevol dels punts de donació.