Aquest cap de setmana un grup de jugadors de les nostres escoles de futbol del programa «Tots juguem, Tots guanyem» han participat al Campionat Nacional de Futbol 7 unificat que s’ha celebrat a Castelló. Aquesta setena edició del conegut Special Olympics Espanya s’ha celebrat a la Ciutat Esportiva Pamesa Cerámica del Villarreal. Representant les Illes i el nostre Club, els participants, tots ells de l’Organització Mater Misericordiae, han passat uns dies fantàstics i a més, els resultats els han acompanyat ja que s’han proclamat campions de la categoria inicial. I un dels nostres jugadors, en Fernando Guzmán, ha estat reconegut amb el Trofeu Fair Play del torneig, fet que ens omple d’orgull.

Aquesta mateixa setmana, s’ha presentat LaLiga Genuine i el Real Mallorca és un dels 17 clubs que estrenarà la competició. Amb més de 3 escoles, recolzades per El Corte Inglés, Labo’life i Coca Cola, som uns dels clubs pioners en la normalització del futbol per a persones amb discapacitat intel·lectual i es multipliquen els esforços perquè cada vegada siguin més els participants que en gaudeixen, tant en la rutina de la temporada com en la possibilitat d’assitir a tornejos nacionals.