Durant aquestes setmanes, per fer prèvia 🙂 volem explicar pas a pas cada modalitat del Campus d’Estiu 2017. I avui començam amb el Campus Formatiu:

El campus va dirigit a nins i nines d’entre 5 i 13 anys. L’activitat es durà a terme a Son Bibiloni i/o a l’IBEROSTAR ESTADI en dues quinzenes des del 26 de Juny fins al 21 de Juliol (de dilluns a divendres).Horari ordinari de 9.00 a 14.00h amb servei de menjador de 14 a 15h.

Són activitats plantejades per gaudir i aprendre a partir de fútbol de la mà grans professionals, entrenadors del Real Mallorca i de la Fundació.

Preus en descomptes especials per a membres FRM, col·laboradors, 2on germans, participants de les nostres activitats temp. 16/17

El campus inclou;

–          Equipament UMBRO

–          Foto diploma

–          Assegurança d’accidents

–      Entrenaments específics porters i grups femenins

Les places són limitades!

Si vols més informació telefona al 971 221 231 o envia un e-mail a: juguestu@fundacioreialmallorca.org