La pluja no ha impedit que se celebri la tercera fase de la Lliga Genuine que té lloc avui i matí a la Ciutat Esportiva del Real Mallorca. Aquest matí, la jornada ha començat amb la presentació oficial en la Player’s Lounge amb la presència del president de la Lliga, Javier Tebas; el president de la Federació de Futbol de les Illes Balears, Miquel Bestard i el CEO del RCD Mallorca, Maheta Molango.

Els capitans de tots els clubs participants han rebut un detall i han representat als seus companys en aquest primer esdeveniment previ a la competició.

A les 11h han començat els partits que es disputen en tres terrenys de joc de gespa natural distribuïts sobre els camps 1 i 2 de Son Bibiloni. A les 13h és el debut de l’equip mallorquinista que s’enfronta al Cèltic de Vigo qui precisament serà l’últim amfitrió aquesta temporada. Al maig, se celebra a Vigo la quarta i última fase d’aquesta primera edició.

Consultar partits i resultats

Avui i demà, LaLiga Genuine omple la Ciutat Esportiva d’un ambient extraordinari per animar i donar suport a una competició que va més enllà del futbol i que reconeix la implicació i la trajectòria del RCD Mallorca.