La Fundació Reial Mallorca ha estrenat una nova actitivitat que té lloc abans dels partits del Real Mallorca a l’Iberostar Estadi. Aprofitant l’ambientàs que es crea a Son Moix i com a prèvia immillorable dels autèntics amants del futbol, la Fundació ha habilitat l’Espai 3×3 , situat a la part posterior de la nova Grada Lluís Sitjar. Tal i com indica el nom de l’espai, aquesta activitat permet jugar amb el teu equip una mini competició de 3 contra 3 de futbol i futbol-tenis una hora abans de l’inici del partit.

La iniciativa va dirigida a tots els clubs de futbol de Mallorca des de la categoria prebenjamí fins a Aleví que es comprometin a col·laborar amb la Fundació en la difusió dels seus programes com per exemple, el Campus de Nadal.

A més, els jugadors i tècnics que participen a l’Espai 3×3 estan convidats a viure el partit a l’Estadi i a fer-se dues fotografies: la primera al «córner  mallorquinista» i la segona, amb els jugadors del Real Mallorca a la gespa, just abans de començar l’enfrontament.

Si vols participar-hi amb el teu equip, sol·licita-ho al mail juguestu@fundacioreialmallorca.org

La primera jornada, abans del Mallorca – Alcorcón, jugadors del Pla de na Tesa varen ser els debutants a l’Espai 3×3. Aquest darrer cap de setmana, han estat els participants del Campus Esport els que han gaudit de l’experiència (a la foto).