Després de l’èxit de la temporada passada, aquest dissabte torna a començar una de les activitats de la Fundació Reial Mallorca de la que ens sentim més orgullosos, el projecte Tots Jugam, tots guanyam dirigit a persones amb discpacitat intel·lectual». Des del club s’ha observat la gran tasca que Marcelo Scazziota i el seu equip tècnic duen a terme amb els joves de diferents edats que cada dissabte es reuneixen a un dels camps de la Penya Arrabal per entrenar. A tots els participants els agrada el futbol i, setmana a setmana milloren les seves qualitats tècnico – tàctiques i es diverteixen mentre practiquen esport.
La majoria de jugadors repeteixen de l’edició anterior i fins i tot se n’han afegit de nous. A part dels entrenaments de cada cap de setmana, una selecció de l’equip de la Fundació Reial Mallorca va participar representant el Real Mallorca al Torneig Todos Jugamos.