DomusVi, plataforma integral especialitzada en centres i serveis sanitas i socials d’atenció a persones de la 3ª edat, renova un any més el seu compromís amb la Fundació Reial Mallorca per donar continuitat als programes de promoció de l’oci i els hàbits de vida saludable, iniciat fa dues temporades.

Aquest acord permetrà la posada en marxa de jornades conjuntes amb l’objectiu de difondre hàbits de vida saludables, l’apropament dels veterans als residents, visites a les instal·laciones del Club, campanyes conjuntes de conscienciació social… entre d’altres.

A més, DomusVi oferirà a tots els membres de la Fundació una sèrie de descomptes i beneficisen els serveis que ofereixen com, per exemple, rehabilitació física, pscíquica o social, serveis de teleassistència, estàncies en els centres residencials… Podeu consultar el catàleg complet dels seus serveis a www.domusvi.es

A la imatge, la Directora Territorial, Lourdes Amer, i la Directora de la Fundació, Aurora Sampol, signen la renovació de l’acord.