Els participants de les Escoles de futbol per a discapacitats intel·lectuals de la Fundació Reial Mallorca amb seu a Palma i Inca s’han reunit al camp de la Penya Arrabal per celebrar una Diada que tanca un any magnífic per tots ells.

Els 45 jugadors i les seves famílies varen gaudir d’aquesta jornada plena de diversió i futbol, que és l’esport que realment els apassiona i que aquest 2016 els ha regalat oportunitats tan especials com la participació al torneig a València organitzat pel Llevant o el torneig de la Fundació Reial Mallorca celebrat fa unes setmanes a la Ciutat Esportiva Antonio Asensio.

Els beneficiaris del projecte Tots juguem, Tots guanyem, provenen de Mater, Juan XXIII i Amadip i cada escola està patrocinada per El Corte Inglés, Coca-Cola i Labo’Life respectivament.

Aquests primers mesos de la nova temporada han significat la inauguració de l’escola d’Inca gràcies a l’ajuda de Labo’Life que permet apropar el projecte de la Fundació a la part forana. Esperem al 2017 seguir sumant amics i celebrant Diades plegats com la d’aquest cap de setmana.