La Fundació Reial Mallorca comença una nova campanya solidària, en aquesta ocasió, dedicada a Anahí, una nina de 10 anys que pateix paràlisi cerebral d’un 98%. Avui dematí, els jugadors i el cos tècnic del Real Mallorca han pogut conèixer a la petita Anahí que necessita un tractament de rehabilitació intensiu a més de realitzar sessions de fisioteràpia neurològica especialitzada, logopedia i suport psicopedagog per poder avançar i ser més autònoma.

La campanya de la Fundació Reial Mallorca consisteix en una gran recollida de taps de plàstic i els beneficis podran ajudar a la família d’Anahí a afrontar els tractaments mencionats.

L’any 2016, la campanya de recollida per n’Ángel va aconseguir un objectiu final que ha servit d’ajuda a ell i a la seva família gràcies a la col·laboració de molts mallorquinistes.

A partir d’avui, podeu fer entrega dels taps de plàstic a l’oficina de la Fundació Reial Mallorca situada a l’Iberostar Estadi o a la recepció de la Ciutat Esportiva Antonio Asensio. A més, diumenge l’equip juga a casa a les 18h amb el Cádiz i pot ser una bona ocasió per col·laborar amb aquesta causa.

Per a més informació: Contacte de la Fundació Reial Mallorca.