Tots Juguem, Tots Guanyem és el lema i la realitat que aquest cap de setmana es viu a la Ciutat Esportiva Antonio Asensio. Avui i demà es celebra a la gespa del Camp 1 de Son Bibiloni el Primer Torneig inclusiu de la Fundació Reial Mallorca i Obra Social «la caixa». Un dels atractius d’avui que s’ha disputat 10 partits de futbol 7, ha estat poder reunir als participants amb discapacitat intel·lectual amb ex jugadors històrics del Real Mallorca que no només apadrinen a cada un dels grups sinó que són protagonistes al terreny de joc. A més, cada equip porta el nom d’una de les llegendes que varen aconseguir el primer ascens del club a la primera divisió: Joan Forteza, Julià mir, Ángel Bolao, Antonio Oviedo, Ángel Cobo, Zamora, Arqué y Guillamón.

Durant els partits, i aprofitant que havien acabat els seus entrenaments, alguns jugadors del Mallorca B han passat a saludar als participants del torneig, com també ho ha fet Brandon i Company de la primera plantilla que han animats als joves i s’han fotografiat amb ells abans de viatjar cap a Tarragona.

Al migdia, els participants han dinat a l’Espai Juaneda on ho fan diariament els professionals del club i l’horabaixa, han seguit amb la mateixa dinàmica de partits en que es valora el fair play o l’esforç tant com el resultat final.

Demà a partir de les 10h es disputaran les fases finals en que tots els equips jugaran un partit i finamente s’entregaran els trofeus pertinents. Entre ells, tresjugadors seran valorats pel seu comportamet positiu ja que l’ànima d’aquest torneig és realment la diversió i el companyerisme.

L’organitació tanca una primera jornada amb molta feina feta però realment satisfeta de poder veure com el somni d’aquest joves s’ha fet realitat. Tots ells són mallorquinistes i molts ja formen part de les escoles de la Fundaió. Però poder trepitjar la gespa de Son Bibiloni i respirar l’ambient festiu de competició ha estat molt emocionant.

Demà més i millor.