La marca FontUp és el nou patrocinador de l’equip de la Fundació Reial Mallorca a La Liga Genuine. FontUp és una de les propostes de Laboratoires Grand Fontaine que ofereix una àmplia varietat de solucions nutricionals adaptades per a persones de diferents edats i situacions clíniques. A més, el seu projecte és totalment complementari al nostre ja que FontUp és el resultat d’anys de col·loboració amb investigadors líders de l’estudi clínic TESDAD, dirigit a persones amb Síndrome de Down.

Amb aquesta marca, l’equip de La Liga Genuine, amb més de 80 participants a les escoles de la Fundació, comença un nou camí cap a la pròxima jornada del Campionat, a l’Estadi del Nàstic de Tarragona el pròxim mes de Febrer.

Gràcies per la confiança i el suport.

Informa’t sobre FontUp: Click