Un dels projectes més emocionants de la Fundació Reial Mallorca la passada temporada va ser el programa Tots Juguem, Tots guanyem, una iniciativa integradora que va gaudir d’un creixement molt notable i que enguany s’ha convertit en un projecte fonamental. Per seguir avançant, i després de la participació al Torneig inclusiu organitzat per la Fundació del Llevant, aquest mes es celebrarà el I torneig inclusiu de la Fundació Reial Mallorca juntament amb l’Obra Social La Caixa.

Tendrà lloc el cap de setmana de dia 29 i 30 d’octubre a la Ciutat Esportiva Antonio Asensio i comptarà amb 8 equips participants  i amb la figura d’un jugador inclusiu per equip, és a dir d’un exjugador del Real Mallorca.

L’atractiu del torneig no deixa al marge unes regles de joc que seguiran les pautes de la Lliga verda a l’hora de puntuar.

Atents a les vies de comunicació del Mallorca i la Fundació per descobrir-ne tots els detalls.