Ja estan obertes les places del Campus de Setmana Santa 2018! Quatre dies de diversió i tecnificació de la mà dels millors professionals amb entrenaments a Gespa Natural i amb tècnics de la Fundació Reial Mallorca.

El campus va dirigit a nins i nines d’entre 3 i 13 anys amb la modalitat Baby, de 3 a 5 anys a la zona indoor de l’Estadi de Son Moix, i la modalitat Formativa, de 6 a 13 anys a l’Estadi de Son Moix.

Tindrà lloc del 3 al 6 d’abril en horari de 9 a 14h, havent possibilitat de contractar servei de guarda de 8 a 9h i/o de 14 a 15h per a les dues modalitats. A més, també s’ofereix servei de menjador per als participants al campus Formatiu de 14 a 15h.

El campus inclou:

• Samarreta, calçons curts i dessudadora UMBRO.
  • Foto diploma.
  • Partit de tots els participants contra els jugadors del 1er equip (100 vs 11).
  • Foto amb el 1er equip durant el partit RCD Mallorca – Lleida (8 d’abril).
  • Entrada infantil per al partit de lliga RCD Mallorca – Lleida.
  • Assegurança d’accidents.
  • Altres sorpreses!

Per a reserves, inscripcions i més informació, contacta amb nosaltres al 971.221.231 o a juguestu@fundacioreialmallorca.org

Les places són limitades!