La Fundació Reial Mallorca ha començat l’any amb la iniciativa de donar cabuda a un nou públic en els seus programes esportius. Amb aquesta intenció, al mes de febrer es donarà el tret de sortida a l’Sport Baby, una activitat setmanal dirigida a nins i nines de 3 a 5 anys que sorgeix després de l’èxit del Campus Baby, la primera experiència amb els petits mallorquinistes en aquest àmbit.

L’Sport Baby es celebrarà els dilluns de 17:30h a 18:30h i els divendres de 16:30h a 17:30h a les instal·lacions indoor de l’Iberostar Estadi, concretament al nou Espai 3X3.

Per tal de conèixer les instal·lacions i familiaritzar-se amb els professionals i activitats que es duran a terme, la Fundació ha organitzat dues jornades de portes obertes:

-Divendres 27 de 16:30h a 17:30h
-Dilluns 30 de 17:30h a 18:30h

La matrícula ja està oberta i en podreu trobar tota la informació a les jornades o contactant amb la Fundació Reial Mallorca a l’oficina, per telèfon o per email: http://fundacioreialmallorca.com/site/96-2/