Avui dematí, la Fundació Reial Mallorca ha presentat la camiseta que el Real Mallorca lluirà al partit de Copa del Rei del dimecres 12 d’octubre a l’Iberostar Estadi. En aquesta ocasió, el club i la Fundació volen retre un merescut homenatge a la Fundació Vicente Ferrer pel seu 20è aniversari, i la seva imatge apareixerà a la part frontal de les camisetes de la primera plantilla.

El jugador mallorquinista, Damià Sabater ha acompanyat a la Directora de la Fundació Reial Mallorca, Aurora Sampol i a la Delegada Territorial a Balears de la Fundació Vicente Ferrer, Isabel Pizà.

Dimecres que ve, a més d’aquesta especial presència a les camisetes dels jugadors, la Fundació Vicente Ferrer també tendrà un espai de tallers a la Fan Zone i unes paradetes informatives a l’anell de l’Estadi.