La Fundació Reial Mallorca es suma com a empresa al projecte #CoachExit, una de les activitats que impulsa la Fundación Exit. La Fundació es converteix en un subjecte voluntari que dóna la oportunitat a un jove de descobrir el món professional amb l’objectiu d’orientar i fomentar l’entusiasme del participant.

En aquest cas, el jove seleccionat/ada per la Fundación Exit participarà a 6 sessions durant 6 setmanes en les que podrà conèixer el món laboral, les complexitats reals que afronta  un treballador i involucrar-se en el ritme i el dia dia de la Fundació Reial Mallorca – en aquest cas, també d’alguns departament del Real Mallorca-.

La intenció d’aquesta oportunitat laboral és la definició d’objectius i la motivació de seguir estudiant per poder aconseguir una feina que realment apassioni al jove.

Durant les properes setmanes, us explicarem aquesta primera experiència però ja volem agrair per avançat la tasca de Fundación Exit en aquest i altres programes socials.