El passat Dissabte 11 d’Agost varem tenir el plaer de convidar a l’Associació d’Amics del Poble Saharauí de les Illes Balears al tradicional Trofeu Ciutat de Palma, que es realitza anualment a l’Estadi Son Moix.

Per a nosaltres, va ser tot un plaer poder convidar aquest col·lectiu i que poguéssin gaudir d’una jornada d’autèntic futbol i, a més, poder disfrutar de primera mà de les instal·lacions de l’Estadi i de la gran victòria del Primer Equip del RCD Mallorca. Per a la Fundació Reial Mallorca és primordial recolzar i donar suport a tot tipus d’Entitat Social a través del futbol, ja que pensam que és una de les millors eines per fer-ho.

Donar l’enhorabona a l’Associació per la gran tasca que duen a terme, sobretot en aquests moments tan delicats. A més, agraïr-lis la carta que ens varen fer arribar, la qual donam difussió en aquest comunicat.

Fundació Reial Mallorca