El passat mes d’octubre, en el partir de Copa del Rei contra l’UCAM Múrcia disputat a l’Iberostar Estadi, el Real Mallorca va lluir unes camisetes commemoratives per celebrar el 20è aniversari de la Fundació Vicente Ferrer. La iniciativa de la Fundació Reial Mallorca ha travessat fronteres, i les mateixes camisetes amb les quals els jugadors del Mallorca varen jugar aquell dia, han arribat a l’Índia, a Anantapur. La dona i el fill de Vicente Ferrer, Directora Executiva i Director de Programes de la Fundació, Anna Ferrer i Moncho Ferrer ens han fet arribar aquesta imatge per agrair que el Mallorquinisme doni suport a la lluita contra la pobresa extrema al sud de l’Índia. Amb aquest tipus d’accions, la Fundació i el club contribueixen a que el futbol, com a altaveu del món occidental, dirigeixi la seva mirada a altres realitats.

Aquesta temporada, la participació del Real Mallorca a la Copa del Rei va estar lligada a dues campanyes solidàries, la primera conjuntament amb Projecte Home Balears i la segona, amb la Fundació Vicente Ferrer. Ambdues iniciatives han estat molt celebrades pels beneficiats i el club vol seguir en aquesta línia de cara a futures competicions.