La Fundació Reial Mallorca i Projecte Home han presentat avui dematí la camiseta que lluirà el primer equip en el partit de Copa del Rei de demà en el Iberostar Estadi davant el Reus. El logotip de Projecte Home apareix a la part frontal com a primera mostra de l’acord de conveni i col·laboració entre la Fundació del club i l’entitat fundada i presidida per Tomeu Català.

Precisament Català, juntament amb la directora de la Fundació Reial Mallorca, Aurora Sampol, ha estat l’encarregat de verbalitzar l’acord que dóna el punt de partida a un camí ple de projectes junts, que motivin una exhalació dels valors comuns entre esportistes i les persones que es rehabiliten als seus centres.

De moment, i a part de la camiseta de la Copa, ja s’anunciat la primera activitat: una subhasta benèfica en què se subhastaran les camisetes signades dels 11 jugadors titulars del partit. La subhasta es farà a través de la pàgina de Facebook de la Fundació i de Projecte Home. Tots els beneficis aniran destinats als projectes de prevenció que es duran a terme a partir d’aquesta primera iniciativa.

Quan s’engegui la subhasta, s´anunciarà, tant a la nostra pàgina web com a les xarxes socials, el seu funcionament perquè es pugui participar durant el partit.