Després de l’èxit del programa social iniciat la campanya 2015-2016 Te’n Recordes?, fruit de l’acord entre DKV Seguros, SARquavitae i la Fundació Reial Mallorca i amb la col·laboració de l’Associació de Veterans del RCD Mallorca, aquest migdia s’han tornat a posar en marxa les visites dels residents dels centres SARquavitae a l’Iberostar Estadi. En aquesta ocasió, uns 40 beneficiaris han pogut conèixer diferents espais de Son Moix de la mà de 4 ex jugadors històrics del club: Julià Mir, President de l’Associació de Veterans; Pep Jaume, «El Moro» Sánchez i Antonio Oviedo.

La visita ha recorregut la gespa, el vestidor de la primera plantilla, la sala de trofeus i la sala de premsa. A partir d’aquesta nova presa de contacte, els intercanvis de records a partir dels 100 anys d’història del club seguiran formant part de l’agenda mensual de la Fundació Reial Mallorca que gràcies al suport de DKV Seguros, arriba també en aquest àmbit.