Aquest divendres 19 de maig s’ha celebrat l’acte de presentació de LaLiga Genuine, una lliga formada per equips del col·lectiu DI (persones amb discapacitat intel·lectual) que la patronal de clubs posarà en marxa,  a través de la tasca de les seves Fundacions, la próxima temporada. Per part de la Fundació Reial Mallorca, una de les entitats presents des del primer dia i impulsora de la creació d’aquesta competició, hi varen assistir el Coordinador de l’Àrea Esportiva, Paco Cobo i un dels capitans dels nostres equips del programa «Tots Juguem tots guanyem», Xavi Sacares. Tots dos varen dirigir unes paraules davant el President de LaLiga de futbol professional, Javier Tebas que va celebrar que LaLiga Genuine ja sigui una realitat.

Els objectius d’aquesta lliga són la normalització de la pràctica del futbol al col·lectiu DI, el copromís del futbol porfessional amb aquest projecte integrador i socialmente responsable i aconseguir que tots els clubs puguin comptar amb el seu equip Genuine com ja fa el Real Mallorca, fet que aporta un gran valor social.

A aquesta primera temporada de LaLiga Genuine 2017/2018 hi participaran 17 clubs: Athletic Club, RCD Espanyol, Club Atlético de Madrid, RC Deportivo de La Coruña, Real Sociedad, Valencia CF, CA Osasuna, Villarreal CF, RC Celta de Vigo, UD Las Palmas, Levante UD, CF Reus, Nàstic de Tarragona, Girona FC, Córdoba CF, SD Huesca i el RCD Mallorca.