Avui dematí, n’Angel, un petit lluitador de 3 anys ha visitat la Fundació Reial Mallorca per fer-nos conèixer la seva malaltia. Té Ame, una atròfia muscular espinal poc coneguda que necessita molta rehabilitació i esforç per seguir endavant.

Després de parlar amb la seva família, la Fundació vol posar en marxa una campanya de col·laboració per ajudar-los. Es tracta d’una campanya de recollida de taps de plàstic amb l’objectiu de recptar fons i millorar la vida del petit.

En aquesta visita, n’Angel ens ha explicat que un dels seus somnis és ser porter de futbol i ha tengut una bona sorpresa: ha pogut jugar amb els participants del Campus Formatiu que precisament aquesta setmana, es celebra a la mateixa gespa de l’Iberostar Estadi i se n’ha duit de regal una equipació de porter completa del club.