La Fundació Reial Mallorca segueix creixent i afageix un nou grup de joves que podràn beneficiar-se del programa socio-esportiu Juguis on juguis, guanyes. En aquesta ocasió, des de l’escensari on treballen els participants, a Es Pinaret, s’ha presentat la incoporació de la col·laboració de la Fundació s’Estel amb la presència de la Consellera de Serveis Socials i Cooperació, Fina Santiago. El Real Mallorca ha estat representat pel CEO, Maheta Molango i la Directora de la Fundació Reial Mallorca, Aurora Sampol que ha subscrit l’evolució del projecte que va començar amb la intervenció a 3 barriades i en l’actualitat ja compte amb 14 grups.

Aquesta temporada, el capità del primer equip, Héctor Yuste apadrina el projecte, i 14 companys seus tenen la figura de jugador/tutor de cada grup al qual visiten en una jornada molt especial pels joves.